راه اندازي دستياري طب سنتي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه اندازي دستياري طب سنتي
نوشته شده در 12 دی 1389
بازدید : 30
نویسنده : مولوی
رئيس مرکز فرهنگ ، آداب و ميراث پزشکي از تغييرات برنامه آموزشي دکتري تخصصي طب سنتي و ايجاد رشته هاي جديد در اين حيطه خبر داد و گفت: يکي از برنامه هاي در دست اقدام ايجاد دوره دستياري تخصصي طب سنتي است.

دکتر محمدرضا شمس اردکاني در گفت و گو با مهر افزود: رشته طب سنتي در سال 86 از سوي وزارت بهداشت وارد دانشگاه ها شد و در مرحله اول چهار دانشگاه علوم پزشکي تهران، شهيدبهشتي، ايران سابق و شاهد با تلاش وسيعي توانستند اولين دوره آموزش طب سنتي را ايجاد کنند همزمان دبيرخانه آموزشي طب سنتي هم در وزارت بهداشت آغاز بکار کرد.

وي افزود: با توجه به اعتقاد وزارت بهداشت به موضوع طب سنتي و جايگاه آن در نظام سلامت نياز بود که جايگاه طب سنتي در وزارت بهداشت به طور دقيق تبيين شود از همين رو در ساختار جديد مرکزي با عنوان مرکز "فام" يا فرهنگ، آداب و ميراث پزشکي تصويب شد که زير نظر مستقيم وزير بهداشت قرار دارد.

شمس اردکاني گفت: در مرکز فرهنگ، آداب و ميراث پزشکي امور متعددي از جمله طب سنتي، تصويب رشته هاي جديد مرتبط با اين موضوع و برنامه هاي آموزشي نوين بررسي مي شود در اين راه سياست ها و کليات ساماندهي شده و خدمات و وظايف تعريف مي شوند.

رئيس مرکز فرهنگ ، آداب و ميراث پزشکي ايجاد رشته هاي جديد را از ديگر برنامه هاي اين مرکز برشمرد و گفت: رشته تاريخ متون پزشکي، بهداشت و تغذيه در طب سنتي و پرستاري در طب سنتي از رشته هايي است که در مسير تصويب قرار دارند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: